Оптимізація мета-тегів title, keywords, description

Оптимизация мета-тегов title, keywords, description
У цій статті ми розповімо про те, що таке title, description, keywords і як їх грамотно заповнювати. Дані елементи є дуже важливою складовою SEO оптимізації сайту, тому їм слід приділити особливу увагу.
Оптимізація мета-тегів – це один із основних, дуже важливих етапів внутрішньої оптимізації сайту. У тегах title, keywords та description описується назва сторінок сайту їх короткий зміст та ключові слова. Пошукові системи використовують ці теги для надання інформації про сторінку в результатах пошуку. Правильно складені мета-теги можуть вплинути на позиції сайту у видачі та покращити відвідуваність сайту.

Що таке Мета-тег title

HTML уявлення:
<title>Тут прописується заголовок</title>
Title – тег, у якому міститься назва сторінки сайту. Цей заголовок відображається у верхній частині вікна браузера і в результатах пошукової видачі як назви сторінки.
Дуже важливо, щоб тег title був абсолютно на всіх сторінках сайту і був унікальним для кожної зі сторінок. Цей тег є найбільш значущим тегом для просування сайту.

Поради щодо написання заголовка сторінки. Як правильно складати title?:

— Заголовок має у кількох словах давати уявлення про інформацію на сторінці.

— Найоптимальніша довжина заголовка має бути в межах від 50 до 80 символів.

— Постарайтеся розмістити найбільш високочастотні запити якомога ближче до початку заголовка.

— У title необхідно включити основні високочастотні запити, що просуваються, але їх не повинно бути занадто багато. Переспам у title та description пошукові системи можуть розцінити як спробу обману та песимізувати сайт у пошуковій видачі. Не слід просто перераховувати в title ключові слова, наприклад: «натяжна стеля, купити натяжну стелю, інтернет-магазин стель». Краще скомпонувати всі фрази та написати так: «Купити натяжні стелі в Києві за найкращими цінами – інтернет-магазин стель».

— Не варто використовувати ключові слова точно у такому вигляді, як їх шукають користувачі. Текст заголовка має залишатися читабельним. Наприклад, не варто писати «матрац купити київ». Краще написати: «купити матрац у Києві».

— Рекомендуємо використовувати в заголовку назву компанії, але завжди звертайте увагу на ключові слова в назві для запобігання переспаму. Наприклад: «Супер Двері».

— Не слід використовувати не інформативні заголовки, такі як «нова стаття», «перший запис», «1» тощо.

Що таке Мета-тег description

HTML уявлення:
<metaname="description" content="Короткий опис змісту статті. Містить близько 140-190 символів"/>
Мета-тег description – це тег, який надає короткий опис змісту сторінки. Він не відображається на самій сторінці, його текст відображається на сторінці результатів пошуку під заголовком. Зміст цього мета тегу пошукові системи часто використовують як сніпет в результатах пошуку. Призначення опису (description) – залучати людей із пошукових систем, адже більшість користувачів при виборі результатів пошуку спираються саме на короткий опис.
Ось як виглядає мета-тег дескрипшен у пошуковій системі Google:
Оптимізація description

Як правильно складати description?

— Опис для кожної сторінки має бути унікальним та відображати її зміст

— Довжина опису має бути в межах від 140 до 190 символів.

— У description потрібно включити основні ключові слова, що просуваються.

— Використовуйте дієслова, які спонукають до дії. Наприклад: замовляйте, купуйте, ознайомтеся.

— Опишіть основні переваги, які можуть залучити потенційних відвідувачів. Наприклад: безкоштовна установка, безкоштовна доставка, великий асортимент, гарантія.

— Перейшовши на сторінку сайту, відвідувач повинен знайти всю інформацію, описану в description. Пишіть лише правдиву інформацію.

— Перед тим, як писати мета-теги для сторінок сайту, необхідно вивчити пошукову видачу за основними запитами, що просуваються. Оцінити, як написано мета-теги у конкурентів, які запити вони використовують. Постаратися зробити title і description привабливішими, ніж вони.

Що таке Мета-тег Keywords?

HTML код мета тега keywords має такий вигляд:
<meta name="keywords" content="ключове слово 1, ключове слово 2, ключове слово 3, ключове слово 4"/>
У мета-тезі Keywords — вказуються ключові слова через кому. Зазначені слова обов'язково мають зустрічатися у тексті сторінки. Ставлення пошуковиків до цього мету тегу дуже спірне. Наприклад, Google у своїх рекомендаціях навіть не згадує про нього. Якщо раніше пошуковики визначали тематичну приналежність сторінки, то зараз вони можуть його сприймати негативно. Не вказуйте занадто багато ключових слів у keywords, інакше це буде сприйнято як спам. Спочатку вказуйте найважливіші ключові слова, потім менш значущі — намагайтеся їх повторювати.

— Рекомендуємо писати не більше 3-7 ключових слів

Отправить ответ

Please Login to comment
Войти с помощью: 
  Subscribe  
Notify of
Authorization
*
*
Войти с помощью: 
Registration
*
*
*
Войти с помощью: 

14 − one =

Password generation