Український стартап Choice залучив $2,5 млн інвестицій та розширюється на чотири нових ринки

28 лютого, 2024,
15:02

Віра Олійник

Український Choice, B2B SaaS-платформа для ресторанів, залучила $2,5 млн інвестицій, закривши новий раунд фінансування. Загальний обсяг інвестицій у стартап оцінюється в $4,1 млн, повідомляє AIN.UA.

  • Головним інвестором поточного раунду late-seed став венчурний фонд J&T Ventures з Праги.
  • До інвестиційного раунду також долучилися попередні інвестори Reflex Capital та Presto Ventures.
  • Отримані кошти будуть спрямовані на масштабування сервісу на чотири нові ринки Центральної та Східної Європи: Казахстан, Грузія, Угорщина та Румунія.
  • Також гроші направлять на продовження зростання на вже наявних сильних ринках – зокрема, в Польщі, Чехії, Словаччині, Естонії, Латвії та Україні.
  • За останній рік компанія зросла на 300% і наразі працює у восьми країнах.

Український стартап Choice залучив $2,5 млн інвестицій та розширюється на чотири нових ринкиСЕО Choice Володимир Оляніцький (другий справа) разом з інвесторами

«Зараз наша команда в Україні налічує 60 осіб і ми активно шукаємо сейлз-менеджерів та розробників у нашу команду. Нам потрібні сильні люди, щоб продовжувати зростати на 300% на рік і стати лідером ринку не лише в Україні, а й у всій Європі» — резюмує співзасновник Choice, Володимир Оляніцький.

Choice – це онлайн B2B-сервіс на базі підписки, який дозволяє будь-якому ресторану створити сайт та налаштувати усі необхідні бізнес-інструменти: вебсайт, застосунки, онлайн-меню з QR-платежами, бронювання столів, CRM-систему та багато іншого.

Крім того, платформа легко інтегрується з популярними POS-системами та маркетплейсами, такими як Wolt, Bolt, Glovo, Foodora та Uber Eats.

Вартість підписки на Choice стартує від €23 на місяць. Ресторани також мають можливість скористатися безкоштовним пробним періодом, щоб протестувати можливості рішень.

У компанії розповіли, що зараз Choice працює з понад 16 000 ресторанів по всьому світу, а 5 000 клієнтів активно користуються платформою. Наразі щомісячний рекурентний дохід компанії від підписок (MRR) перевищує $150 000, водночас планується збільшити цей показник до $450 000 до кінця 2024 року.

Choice ставить за мету стати провідним рішенням у регіоні Центральної та Східної Європи до 2024 року, а також по всій Європі протягом наступних 3 років. Команда компанії налічує понад 120 фахівців. Компанія активно набирає торгових представників та менеджерів по роботі з клієнтами у всіх регіонах, де розширює своє зростання: Чехія, Словаччина, Угорщина, Польща, Румунія, Казахстан, Грузія та Хорватія.

Читайте:

  1. Український ШІ-стартап Respeecher залучив $1 млн інвестицій у pre-series A раунді
  2. Британсько-український стартап Carmoola залучив £15,5 млн інвестицій
  3. Український стартап Competera залучив $3 млн інвестицій для виходу на ринок США
  4. Український стартап Dataisland залучив $500 000 інвестицій

Источник

Отправить ответ

Please Login to comment
Войти с помощью: 
  Subscribe  
Notify of
Authorization
*
*
Войти с помощью: 
Registration
*
*
*
Войти с помощью: 

four × four =

Password generation