Loading
Стартап дня: B2B-маркетплейс рекрутингових послуг Resorcer

Стартап дня: B2B-маркетплейс рекрутингових послуг Resorcer

Resorcer — це B2B-маркетплейс рекрутингових послуг, який допомагає компаніям мінімізувати ризики та витрати часу при виборі зовнішніх рекрутерів.

Засновники та команда стартапу

Засновники стартапу — Олексій Комліченко, Руслан Громов’юк та Сергій Хома.

Зараз активно підключаємо нових партнерів, які мають унікальний досвід і не хочуть повертатися в офіс.

Про що стартап

Стартап дня: B2B-маркетплейс рекрутингових послуг Resorcer

Ми створюємо B2B-маркетплейс рекрутингових послуг, який допомагає компаніям мінімізувати ризики і витрати часу при виборі зовнішніх рекрутерів.

Наше рішення поєднує в собі:

  1. ІТ-платформу для вибору підрядника і взаємодії з ним;
  2. Пул досвідчених рекрутерів (фрілансерів та невеликих агенцій) з релевантним досвідом і власним нетворком кандидатів.

Яка модель монетизації?

Стартап дня: B2B-маркетплейс рекрутингових послуг Resorcer

Транзакційна модель: клієнт платить за послуги рекрутеру (без додаткових доплат), а ми утримуємо свою комісію з рекрутера.

Скільки часу пішло на MVP? Які були помилки?

Стартували у грудні 2019, MVP зробили за 3 місяці.

Ще 4 місяці перевіряли бізнес-модель на пілотах з існуючими клієнтами. З липня 2020 підключаємо нових клієнтів.

Як з’явилася ідея створити стартап?

Стартап дня: B2B-маркетплейс рекрутингових послуг Resorcer

Проект виріс на запитах із ринку. Багато наших клієнтів постійно питали рекомендації на якісних підрядників на пошук спеціалістів на позиції mid-low рівня.

Починаючи з середини 2019 ми почали думати як можна адресувати цю потребу. Помітили, що в сусідніх країнах активно розвиваються подібні платформи та вирішили створити Resorcer.

Хто ваші конкуренти, які у них досягнення?

В Україні вже є кілька ряд агрегаторів і фріланс-бірж, наприклад freelancehunt. Найбільший проект, який зводить незалежних рекрутерів і клієнтів, але має дещо іншу бізнес-модель — Bonus.work.

З точки зору «Jobs to be done» зараз рекрутерів часто шукають на фріланс біржах (наприклад Upwork) і у facebook/telegram-спільнотах. Вони роблять певну перевірку (vetting) підрядників і дають можливість залишати відгуки про роботу рекрутера.

Глобальний бенчмарк для нас — Bountyjobs. Вони рухаються в бік платформи, яка інтегрує інші технічні рішення і послуги у сфері HR.

Ми в свою чергу рухаємося в сторону «managed marketplace», щоб дати більше гарантій для клієнтів і рекрутерів, а також забезпечити максимально швидку реалізацію проектів:

  1. Даємо SaaS-складову (це проста ATS для спільної роботи над пошуковим проектом);
  2. Діємо як єдине вікно для обох сторін — компанія може швидко наймати кількох рекрутерів в рамках одного договору, а також в разі потреби заміняти на проекті рекрутера без необхідності шукати нового підрядника і підписувати додаткові документи. Як рекрутери, так і клієнти допускаються до роботи на платформі лише після підписання договору з нами;
  3. Забезпечуємо ефективну взаємодію між клієнтом і рекрутером, фасилітуємо комунікацію для оперативного прийняття рішень і зворотного зв’язку.

Яких конкурентів вже немає, чому у них не вийшло?

Тут можна назвати австралійський стартап RecruitLoop. Вони побудували свою бізнес-модель на погодинній оплаті рекрутерів і в якийсь момент почали втрачати своїх підрядників, оскільки вони в такій моделі недостатньо заробляли.

Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?

На стороні попиту: пандемія підштовхнула керівників компаній і HR-функцій більш лояльно ставитися до віддалених співробітників, в тому числі фрілансерів.

На стороні пропозиції: на ринок вийшли багато досвідчених спеціалістів.

Скільки грошей/часу інвестовано?

Інвестовано гроші засновників — станом на зараз це близько $50 000.

Чого вдалося досягти?

  • Сформували пул із 30 перевірених рекрутерів з досвідом у різних сферах (IT, фінанси, FMCG, агро та інші);
  • За 6 місяців закрили 20 проектів, GMV близько $24 000;
  • В процесі виявили кілька WOW-ефектів для клієнта (наприклад швидкість підключення рекрутера і час від початку проекту до перших кандидатів), навколо яких будемо далі покращувати клієнтський досвід.

Источник

Отправить ответ

Пожалуйста, авторизуйтесь чтобы добавить комментарий.
Войти с помощью: 
  Подписаться  
Уведомление о
Авторизация
*
*
Войти с помощью: 
Регистрация
*
*
*
Войти с помощью: 

13 + 14 =

Генерация пароля