Дмитро Суслов запускає сервіс Uspacy. Це робочий простір для бізнесу

Дмитро Суслов запускає сервіс Uspacy. Це робочий простір для бізнесу

Дмитро Суслов, колишній директор українського «Бітрікс24», запускає стартап Uspacy. Це робочий простір для малого та середнього бізнесу, який включає CRM, месенджер, менеджер задач та інші продукти. Реліз запланований на осінь. Редакція поговорила з Дмитром про те, яким буде його новий проект.

Uspacy – це єдиний робочий простір для організації щоденних процесів компаній малого та середнього бізнесу. Він включає спілкування в команді, спільна робота, завдання, бізнес-процеси та CRM. Як каже Дмитро Суслов, це не унікальний продукт, але він вирішує щоденні проблеми величезної кількості підприємців.

Запуск Uspacy відбудеться вже цієї осені. Точну дату релізу можна дізнатися, залишивши адресу електронної пошти на сторінці uspacy.com.ua. Повноцінний сайт продукту відкриється одночасно з його запуском.

«Ми одразу домовилися про дві важливі речі: Uspacy завжди буде презентувати лише те, що вже зроблено, а рухатися ми будемо невеличкими кроками, щоб не накопичувати корисні функції для великих релізів», — каже Дмитро.

Вже у першій версії Uspacy восени цього року представлять набір онлайн-інструментів, які створять єдиний робочий простір компанії. В майбутньому цей список буде розширять:

  • чат та внутрішні комунікації;
  • спільна робота та завдання;
  • повноцінна CRM-система;
  • мобільний застосунок для комунікацій;
  • відкритий API.

«Система буде запущена з достатнім рівнем безпеки та можливостями масштабування. В роботі над продуктом, особливо, коли це його перша версія, нам постійно хочеться додати ще щось важливе, але дуже добре, коли в команді є людина, яка може зупинити нас, щоб реліз взагалі відбувся. Тож все, що ми не встигнемо запустити одразу, переноситься на другий і вже третій релізи», — додав Суслов.

Реліз Uspacy відбудеться одночасно на українському та декількох європейських ринках. Далі через невеликі експерименти з аудиторією будуть обирати нові країни. Для кожного ринку, на який виходитиме продукт, команда планує підготувати локалізацію, в яку входить не тільки переклад, але й взаємодія з місцевими продуктами та сервісами — платіжними та обліковими системами, локальними маркетплейсами тощо. Стартапу також потрібні місцеві партнери, які візьмуть на себе впровадження продукту.

Сервіс буде доступним за передплатою за freemium-моделлю. Тобто він буде мати безкоштовний тарифний план і преміальні плани для тих, хто захоче використовувати всі можливості Uspacy. Модель ліцензування та ціни на продукт в Україні та інших територіях ми оголосимо на момент релізу.

«Ми чітко визначилися, що будемо створювати продукт для компаній малого та середнього бізнесу, які вже мають внутрішній запит на систематизацію внутрішніх процесів та комунікації. Ми не розраховуємо, що нас будуть використовувати зовсім крихітні компанії та мікропідприємці. Втім, існують сценарії, в яких Uspacy зможе стати корисним і для таких організацій», — каже Дмитро.

Источник

Отправить ответ

Please Login to comment
Войти с помощью: 
  Subscribe  
Notify of
Authorization
*
*
Войти с помощью: 
Registration
*
*
*
Войти с помощью: 

two + five =

Password generation