Що таке хештег?
- Stats: 2172 0
- Author: admin
- Category: FAQ, Новости, Статті, Технології
- Comments: 2 комментария
Хештег або хештег (англ. hashtag, hash — символ «#») — це слова (або фраза), перед яким ставиться символ «#».
Для чого потрібні хештеги?
За допомогою хештегов будь-який користувач має можливість об'єднати групу повідомлень за типом або темою. Це дозволить під час пошуку по хештегу, отримати групу повідомлень, що його містить.
Короткі повідомлення в соціальних мережах (Facebook, Twitter, Vkontakte та ін. ) можуть позначатися хештегами, всередині яких розташовується одне чи кілька об'єднаних слів.
Вперше хештеги були використані в мережах IRC з метою ідентифікації тем та груп.
На популярність хештегов вплинув зростання популярності Twitter. У Сан-Дієго під час лісових пожеж 2007 року Нейт Ріттер використав хештег «#sandiegofire» з метою знати всі новини, пов'язані з цією подією. З того часу хештег використовується масштабно, за популярністю символ «#» дорівнює символу «@».
Іранські вибори у 2009—2010 роках сприяли зміцненню практики використання хештегов у повідомленнях Twitter на міжнародному рівні.
З 01 липня 2009 року Twitter зробив хештеги гіперпосиланнями, що ведуть на результати пошуку, які містять сам хештег або слова в тому самому порядку. На цьому акцентувалася увага на головній сторінці Twitter у розділі «Актуальні теми». Хештеги не підлягають реєстрації, ніким не контролюються, не можуть бути видалені із загального доступу, що сприяє їх використанню нескінченну кількість разів. Один хештег може бути великої кількості цілей.
На заваді темі стати «актуальною» може різне написання слів, укладених у хештег, різними користувачами.
За допомогою хештегов користувачі можуть об'єднуватись у списки контактів («Список») або здійснити підписку («стежити»).
Також хештеги можуть виражати контекст навколо повідомлення (сум, гумор, радість, хвилювання тощо) без мети класифікувати їх для пошуку або обміну.
5 Характеристика успішного хештегу кампанії
1. Розмір має значення.
Існує стара приказка: Keep It Simple Stupid (KISS). Це те, що всі маркетологи повинні мати на увазі при розробці своїх компаній, і це те, що завжди застосовується при створенні хештегу для вашої кампанії.
Ніхто не пам'ятатиме хештег, який є цілою пропозицією, і він, швидше за все, помре швидкою смертю.
Люди мають дуже короткий проміжок уваги і, за великим рахунком, неймовірно ліниві. Якщо ви хочете розбудити чийсь інтерес і бути впевненим, що вони захочуть поділитися цим хештегом, переконайтеся, що він є лаконічним. Однак, ви повинні також йти по тонкій межі між збереженням його стислості та збереженням сенсу.
2. Хештег має бути релевантним.
Ви можете придумати найяскравіший хештег у світі, але якщо він не має нічого спільного з тим, що ви рекламуєте, він принесе вам нульову вигоду. Бути творчим, означає те, що ви повинні не тільки придумати унікальний хештег, але також і брати до уваги кінцеву мету вашої кампанії.
Якщо, наприклад, ви намагаєтеся просувати захід, ви повинні спробувати створити хештег, що стосується цієї теми і відразу повідомляє людям, що вони можуть чекати на ньому.
3. Планування дій.
Для того, щоб зробити успішну компанію необхідно мати план гри. Перший крок у плануванні полягає у визначенні своєї мети чи цілей. Якщо ви намагаєтеся змусити людей взяти участь у заході, то, очевидно, потрібно розпочати свою кампанію задовго до початку заходу. Найкраще почати просувати хештег за два тижні до події.
4. Моніторинг та участь.
Коли люди вже говорять про ваш <хештег, переконайтеся, що у вас є член команди який зможе відразу взаємодіяти з ними і почати розмову. Переконайтеся в тому, що в кожному наступному твіті ви будете продовжувати використовувати обраний хештег.
5. Про всяк випадок готуватися до гіршого.
Одним із найбільших ризиків соціальної кампанії засобами масової інформації, зокрема на Twitter, є втрата контролю над нею. Навіть найкращі наміри маркетологів, які одного разу створили хештег кампанію, можуть отримати протилежний ефект від того, що вони хотіли отримати.
Хештеги залишаються одним із найкращих способів використання потенціалу соціальних медіа як маркетинговий інструмент. Якщо все зробити правильно, то з хештегом ви можете отримати те, що очікуєте від контенту — вірусність.
Сайти, що підтримують хештеги: Diaspora та соціальні мережі, Всі сайти FriendFeed, Gawker Media, Google+, Instagram, Orkut, Sina, Weibo, Pinterest, Tout Tumblr, Twitter, VK, Kickstarter, Fetchnotes, Facebook, gfranq.com.
Буду пользоваться теперь хештегами. Спасибо за статью.
Да, рекомендуем использовать хештеги