Як нейромережа генерує зображення для соцмереж. Досвід стартапу Fintellect

10 серпня, 2022,
10:01

Любомир Шкіль

Читати на

RU

В стартапі Fintellect усі візуалізації та зображення для соцмереж генерує нейромережа. Іноді в команді розважаються і створюють абажури з Ніколасом Кейджем чи католицький іконостас Спанч Боба і Патрика. Журналіст AIN.UA поговорив із співзасновником Fintellect Єгором Валовським про те, як це працює.

Український стартап Fintellect працює над однойменним сервісом для невеликих компаній, за допомогою якого можна бюджетувати гроші, аналізувати фінансовий стан, автоматизувати транзакції.

В соцмережах команда публікує анонси, вакансії, нагороди та визначні події. Нещодавно в компанії вирішили, що унікальні картинки для публікацій може генерувати нейромережа, спробували і залишилися задоволеними результатом.

Єгор каже, що така ідея прийшла після перегляду короткої документалки від Vox. В ній йдеться про те, як штучний інтелект навчається генерувати картини та інші мистецькі твори.

«Мені здалось що оскільки ми беремо нарочито інноваційний тон комунікації, було б чудово спробувати новітній підхід», — каже Єгор.

В команді використовують Midjourney. Це одна з найвідоміших технологій створення унікальних зображень з текстового опису. Її конкурентом є Dall-E 2. Компанія платить 30 євро на місяць за необмежену кількість зображень

Процес достатньо простий: весь інтерфейс програми знаходиться в каналі месенджера Discord, це аналог Slack. Варто лише написати текстовий вираз і програма генерує 4 варіанти зображення. Від кожного з них можна зробити похідні, або масштабувати. Ось як це виглядає:

Формується завдання. Наприклад: потрібно зробити візуалізацію для вакансії тестувальника, яку скоро опублікують. Потрібно щоби людина, яка буде бачити повідомлення зрозуміла що робота важлива та комфортна.

Потім формується запит для нейромережі англійською мовою. Наприклад: «a poster with computer developer testing the software on retro futuristic computer in modern minimalistic office interiour, extreme details, cinematic, studio lighting, poster art»

Далі система починає створювати перші варіанти.

Як нейромережа генерує зображення для соцмереж. Досвід стартапу FintellectФото: тут і надалі Fintellect

Після цього можна обрати один із варіантів і отримати більш деталізоване зображення.

Як нейромережа генерує зображення для соцмереж. Досвід стартапу Fintellect

В результаті ви отримуєте два варіанти ілюстрацій, які можна обрати для публікації.

Як нейромережа генерує зображення для соцмереж. Досвід стартапу Fintellect

Як нейромережа генерує зображення для соцмереж. Досвід стартапу Fintellect

«На абстрактних запитах нейромережа генерує цікаві зображення. Дивувала і точність, і ступінь деталізації запитів в стилі «запуск цифрового продукту». Але найбільше дивує те, що роблять інші люди. Оскільки зображення зʼявляються в спільному чаті — можна побачити чужі запити, які роблять жартома. Не уявляв, що хтось може генерувати абажури з Ніколасом Кейджем чи католицький іконостас Спанч Боба і Патрика», — каже Єгор.

Читайте:

  1. Нейромережа DeepMind вперше отримала середній рейтинг на змаганнях з програмування. Не все так просто
  2. HOTorNOT: як забутий сайт-жарт вплинув на появу сучасних соцмереж
  3. В OpenAI навчили нейромережу DALL-E редагувати зображення
  4. «Джеймс Вебб» проти «Габбла»: порівняйте їхні зображення

Источник

Отправить ответ

Please Login to comment
Войти с помощью: 
  Subscribe  
Notify of
Authorization
*
*
Войти с помощью: 
Registration
*
*
*
Войти с помощью: 

four × 3 =

Password generation