Loading
Український стартап Carsifi зібрав понад $650 000 на краудфандингових платформах

Український стартап Carsifi зібрав понад $650 000 на краудфандингових платформах

 

Український розробник адаптерів для бездротового підключення Android Auto до смартфонів Carsifi зібрав на краудфандингових платформах Kickstarter та Indiegogo понад $650 000. Як повідомляє «Економічна правда», початкова планка збору коштів на Kickstarter була лише $10 000 і її вдалося перевиконати майже в 50 разів.

Що розробляє Carsifi

Carsifi — це адаптер, який допомагає під’єднати телефон до штатної автомобільної системи Android Auto без кабелів. В ранніх варіантах цієї системи автомобілі не оснащувалися технологіями бездротової комунікації, тому єдиним способом використання її зі смартфоном було кабельне підключення.

Для Carsifi не важливо, чи є в автомобілі Wi-Fi чи Bluetooth, оскільки сам адаптер має вбудований модуль для передавання інформації. Адаптер підключається через USB до Android Auto, після чого Carsifi через Bluetooth з’єднується зі смартфоном користувача. Автомобіль розпізнає адаптер як пристрій Android і починає передавати йому дані, які Carsifi перенаправляє на Android-смартфон користувача через власний канал.

Carsifi працює з усіма автомобілями та мультимедійними пристроями, які підтримують дротовий Android Auto. Він також працює з усіма Android-смартфонами, починаючи з Android 9, а модуль Wi-Fi підтримує частоти 5 ГГц і 2,4 ГГц.

Як збиралися кошти

Український стартап Carsifi зібрав понад $650 000 на краудфандингових платформах

Усього Carsifi зібрав понад $650 000, з яких на американській краудфандинговій платформі Indiegogo було зібрано $175 000, а на Kickstarter — $475 000. У жовтні проект навіть потрапив у добірку з п’яти пристроїв, які зібрали на Kickstarter набагато більше коштів, ніж планували.

При цьому початкова зазначена мета на Kickstarter складала всього $10 000, але це був свідомий підхід розробника.

«Якщо $10 000 я досягну в перший день, то в пошукових запитах на Kickstarter буду на високих позиціях, тобто кампанія вважатиметься успішною. Так і сталося: $10 000 зібрали за кілька днів», — розповів засновник Carsifi Ігор Марцеха в коментарі «Економічній правді».

Найбільшу кількість пристроїв на Kickstarter замовили бекери із США – 70%. На другому місці Німеччина — 4,7%. Далі йдуть Канада — 3,7%, Австралія — 3,4%, Великобританія — 3,2%, Іспанія — 1,6% та Італія — 1,4%.

Источник

Отправить ответ

Пожалуйста, авторизуйтесь чтобы добавить комментарий.
Войти с помощью: 
  Подписаться  
Уведомление о
Авторизация
*
*
Войти с помощью: 
Регистрация
*
*
*
Войти с помощью: 

1 × 2 =

Генерация пароля