Loading
Український стартап Awesomic залучив $2 млн інвестицій

Український стартап Awesomic залучив $2 млн інвестицій

 

Український стартап Awesomic, що розробляє платформу для поєднання компаній з перевіреними дизайнерами, залучив $2 млн інвестицій. Серед інвесторів: бізнес-акселератор Y Combinator, фонди Flyer One Ventures та SID Venture Partners, інвестиційні компанії 10x Value Partners та Pretiosum.

Також у раунді взяли участь бізнес-ангели Рагнар Сасс (Pipedrive), Джеймс Парк (Fitbit), Джон Грем та Джеффрі Розен (Humble Bundle), Бас Годска (Acrobator Ventures), Мікко Сільвентола (Frontier VC), Йонг Йі Сунг (Atlas), Вісенте Заварсе (YammyApp), Макс Іщенко (DOU, Djinni), Олександр Худа та Андрій Суржинський (Restream), Джон Мойєр (BeyondTrust, DesktopStandard) та ще 20 інвесторів. Про це AIN.UA повідомили представники Awesomic.

Деталі угоди

  • Залучені $2 млн у Awesomic планують направити на перевірку гіпотез зростання та масштабування власного ком’юніті дизайнерів. Крім цього, стартап спрямує кошти на розширення команди – найм людей до продуктового та Growth-підрозділів.

Український стартап Awesomic залучив $2 млн інвестиційРоман Севастьянов та Анастасія Павлишина. Зображення в матеріалі: Awesomic

  • У серпні 2020 року Awesomic залучив pre-seed-раунд від європейських інвесторів. Сума угоди не розголошувалась, однак за словами CEO компанії Романа Севастьянова, чек також був шестизначний.
  • У 2021-му стартапу вдалося потрапити на акселераційну програму в бізнес-акселератор Y Combinator та отримати інвестиції у розмірі $125 000.

Про Awesomic

  • Awesomic розробляє алгоритм, який поєднує компанії з перевіреними дизайнерами протягом котороткого відрізку часу. Платформа працює по підписці: доступ до графічних дизайнерів коштує $995, до продуктових — $1495. Клієнти отримують оновлення статусу поставлених задач щоденно протягом робочого тижня.
  • У 2020 році Awesomic заснували Роман Севастьянов (CEO/CTO) та Анастасія Павлишина (COO/CMO). З того часу з платформо попрацювали понад 800 компаній, близько 100 з них – стартапи з Y Combinator. Серед клієнтів — Reface, Ciklum, Reply.io, MemoryOS, повідомляють у компанії.
  • На момент виходу матеріалу, з сервісом співпрацюють більше 60 дизайнерів, які щомісяця виконують понад 500 завдань.
  • У 2022 році компанія має на меті досягти $10 млн в ARR та збільшити команду на понад 50 людей. На сьогодні у команді стартапу 15 осіб. Наразі в Awesomic відкриті вакансії маркетологів, розробників, рекрутерів, копірайтерів та бізнес-аналітиків.

Источник

Отправить ответ

Пожалуйста, авторизуйтесь чтобы добавить комментарий.
Войти с помощью: 
  Подписаться  
Уведомление о
Авторизация
*
*
Войти с помощью: 
Регистрация
*
*
*
Войти с помощью: 

8 − семь =

Генерация пароля