Loading
Українці створили інструмент для автоматизації роботи в LinkedIn

Українці створили інструмент для автоматизації роботи в LinkedIn

 

Стартап Dooozen.io представив рішення, яке автоматизує роботу користувачів із соціальною мережею LinkedIn. Продукт вміє автоматично надсилати запрошення в друзі і створювати ланцюжки повідомлень. Компанія вже отримала фінансування від Українського фонду стартапів.

  • Рішення складається із доповнення Chrome та адміністративної панелі, доступної у вебдоповнення app.dooozen.io.
  • Користувачі першої версії можуть автоматично надсилати запрошення на додавання в друзі новим контактам, надсилати повідомлення своїм друзям, налаштовувати послідовні ланцюжки повідомлень та відстежувати ефективність своїх дій в мережі за допомогою модуля статистики.
  • Dooozen.io працює із контактами, які можна знайти за допомогою стандартних інструментів пошуку LinkedIn. Також, користувачі зможуть завантажити власні списки контактів.
  • Dooozen.io дозволяє використовувати фільтри. Для прикладу, користувачів можуть відфільтрувати та взаємодіяти лише із користувачами, які мають преміум профілі в LinkedIn. Сортувати контакти також можна за історією взаємодії з ними.
  • Перша версія продукту є безкоштовною. Наступні версії дозволять працювати із LinkedIn Sales Navigator, матимуть можливості для командної роботи, дозволятимуть інтегрувати рішення із CRM та системами email-розсилок.
  • Проект отримав грант у розмірі $25 000 від Українського фонду стартапів. Перша публічна версія додатку з’явилася на Chrome Store наприкінці грудня 2021 року. Щоб зареєструватися і стати користувачем Dooozen.io, необхідно мати обліковий запис Google та вказати на етапі реєстрації свій профіль LinkedIn.

Источник

Отправить ответ

Пожалуйста, авторизуйтесь чтобы добавить комментарий.
Войти с помощью: 
  Подписаться  
Уведомление о
Авторизация
*
*
Войти с помощью: 
Регистрация
*
*
*
Войти с помощью: 

10 − десять =

Генерация пароля